Gheo, cioban, mere la veterinar.
- Domnu' doctor, am vreo 20 de oi care nu fată, nu prinde de ele nicicum!
Ii da doctoru niste leacuri, tratamente, ... nici un rezultat. Ca sa scape cumva de Gheo, ii zice:
- Ma Gheo, bag sama ca nu mere cu ce ti-am dat pana amu'...
- Doctore, fa ce stii, ca am bagat o gramada de bani pan-amu si-s alea mai faine oi care le am.
- Pai atunci, ultima solutie ar fi ... sa le f**i tu, ca poate asa prinde!
- No bine, le-oi f**e si io, da de unde stiu c-o prins, c-or fi de-a făta?
- Fii atent: dimineata, le urmaresti unde stau: daca stau la soare, inseamna ca is de-a făta, daca stau la umbra, ba!
Mere Gheo la stana si-n prima dimineata se scoala pe la 4, incarca oile in ARO si le duce in padure, departe de priviri indiscrete si le 'curenteaza' pe toate 20. A doua zi dimineata, se ridica din pat si o striga pe nevasta-sa:
- Marie, ia uita-te unde stau oile?
- Is sub pom, la umbra!
Nervos si bombanind, Gheo le incarca iar in ARO, le duce in padure si repeta figura. Dimineata iar:
- Marie, unde-s oile?
- Ca ieri, Gheo, sub pom la umbra.
Faza se repeta vreo cateva zile. Intr-una din dimineti, Gheo, disperat de ineficienta tratamentului, e trezit de niste claxoane de afara.
- Tu Marie, bage dracu-n ele claxoane, da oile mele tat la umbra stau, mance-le betesigu'?
Marie ii raspunde razand:
- Gheorghe, de cand s-o luminat de ziua s-or suit toate in ARO, n-auzi ce te claxoneaza ?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu