Testul elevului...superdotat!

Micul Thomas, cel mai bun elev din clasa o întreabă pe învățătoare dacă poate sa-i vorbească după ore. Ea accepta.
- Ce vrei sa-mi zici Thomas?
- Cred ca sunt prea inteligent ca sa rămân in clasa asta, ma plictisesc! As vrea sa trec direct la Liceu.
Directorul școlii este informat și îl întreabă pe Thomas dacă vrea sa treacă niște teste.
Thomas accepta fără sa ezite si testarea începe.
- Sa vedem Thomas:
- 3x4?
- 12
- și 6x6?
- 36, domnule director.
- Capitala Japoniei?
- Tokio!
Testul continua încă o jumătate de ora, Thomas nu face nici o greșeala!
La sfârșitul testului, directorul este mulțumit, dar profesoara întreabă dacă poate sa-i pună si ea câteva întrebări. Amândoi accepta.
Profa începe:
- Thomas, vaca are 4 si eu am 2, ce este?
- Picioarele, doamna.
- Corect, ce găsim în pantaloni tai si nu găsim în ai mei?
Directorul se mira de întrebare...
- Buzunare, doamna
- Bine Thomas, unde au femeile parul cel mai creț?
Directorul se pregătește sa intervină chiar când Thomas răspunde:
- In Africa, doamna! răspunde copilul fără sa ezite.
- Ce este moale dar cu mâinile unei femei devine tare?
Directorul deschide ochii mari dar înainte sa vorbească, Thomas răspunde:
- Oja pt unghii, doamna.
- Ce au femeile și bărbații în mijlocul picioarelor?
- Genunchi, doamna!
- Bine, si ce are o femeie măritata mai larg decât una nemăritata?
Directorului nu-i vine sa creadă ce aude.
- Patul, doamna!
- Care parte a corpului meu este des cea mai umeda?
- Limba dumneavoastră, doamna!
- Ce cuvânt care începe cu litera C... înseamna ceva care poate sa fie umed sau sec și pe care bărbații le place sa-l privească?
- Cerul! spune Thomas
Directorul răsufla ușurat, transpirat si decide sa oprească testul si spune:
- Nu o sa te trimit la liceu, o sa te trimit direct la Universitate! Chiar și eu as fi picat acest test...

Morala: Cu înaintarea în vârstă devenim perverși.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu