Model de ofertă promoțională

Ofertă

Dragă Maria,
Sunt fericit să te anunț că m-am îndrăgostit de tine începând cu data de miercuri, 5 Decembrie 2012.

Referitor la întâlnirea noastră din 5 Decembrie 2012 de la ora 15.00, aș dori să mă vezi ca pe un viitor iubit.

Idila noastră va trece printr-o perioadă de probă de trei luni și, în funcție de compatibilitatea dintre noi, va fi permanentă sau periodică.
Bineînțeles, pe parcursul perioadei de probă, în continuu vor fi cursuri despre menținerea și dezvoltarea unei relații și scheme de evaluare a relației pentru a promova de la iubit/iubită la soț/soție.

Cheltuielile pentru cafea si distracție vor fi inițial împărțite egal intre noi.

Mai târziu, pe seama performanțelor tale, voi acoperi o parte mai mare a cheltuielilor.

Te rog să îmi răspunzi în termen de 30 zile de la data primirii acestei scrisori, în caz contrar, aceasta ofertă va fi anulată fără preaviz și voi lua în considerare pe altcineva.

Aș fi fericit dacă ai da mai departe aceasta scrisoare surorii tale, dacă tu nu dorești să beneficiezi de această ofertă promoțională.

Mulțumesc anticipat.
Al tău Gigel

==========
Răspuns:
==========

Dragă Gigel,
Iți mulțumesc pentru considerația de care dai dovadă adresându-mi aceasta ofertă.

Sper că vom avea o relație viitoare, însă tocmai am încheiat selecția de oferte (am deja 5 oferte) și a fost ales Dorel.

El este un băiat foarte drăguț și asigură plata pe loc a cheltuielilor necesare întreținerii relației cu un buget semnificativ.

Promit însă că la primele semne de neseriozitate (neplată la termen) sau scăderea valorică și/sau numerică a serviciilor oferite voi organiza o nouă selecție de oferte și voi lua în considerare și oferta ta.

Până atunci, sora mea ar fi fericită să se bucure de oferta prezentată anterior de către tine.

Deocamdată a lui Dorel…
Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu