O blondă voia să-și cumpere o pereche de pantofi de crocodil, mergea din magazin în magazin ca să găsească cel mai bun preț. Preturile erau, însă, exorbitant de mari!
- Deci, nu negociați nimic la prețul pantofilor?
- Ne pare rău domniță, astea-s preturile, nu avem ce face.
- OOOFFF, păi la banii ăștia mă duc și îmi cumpăr o pușcă, și mă duc și-mi împușc un crocodil și-mi fac rost de 2 perechi de pantofi gratis!!!
- N-aveți decât, domnișoară!
Blonda își cumpără pușcă și pleacă la vânătoare. Vânzătorul, în drum spre casă, trece pe lângă o mlaștină unde o vede pe blondă. În fața ei apare un crocodil de vreo 6 metri, blonda, cu sânge rece, îl împușcă, și-l târăște pe un dâmb unde mai erau întinși vreo 7 crocodili. Îl ia de picioare, îl răsucește și strigă cu un răcnet deznădăjduit:
- LA NAIBAAA!!!!! Și ăsta-i desculț!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu