Intrebari fara rost

1. Ce faci ?
Toti raspundem: "Bine".
De fapt, ar trebui sa povestim ce am facut, ce facem si ce vrem sa facem.
2. Dormi ?
Da, dorm. Vorbesc cu tine in somn.
3. Ai venit ?
Nu, e doar fantoma mea.
Eu sunt pe drum, acuma vin. Spiritul meu a ajuns inaintea mea cu 5 minute.
4. Te vede langa el/ea si intreaba Ai ajuns ? Acelasi raspuns.
5. Cum e la scoala/munca ?
Cum sa fie ... ca la orice scoala sau orice loc de munca, nu a explodat nimic. Inca.
6. Esti cu tigara in mana si te intreaba cineva: Tu fumezi ?
Nu, trag sa nu se stinga.
7. Mai traiesti ?
Nu, e doar imaginatia ta care iti joaca feste.
8. Suni pe cineva si nu iti raspunde. Te suna inapoi: M-ai sunat ?
Pai daca iti apare numarul meud e telefon ... nu eu te-am sunat ?
9. Te-ai tuns ?
Nu! Este o iluzie optica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu