Un tip elegant intra într-un renumit magazin de bijuterii însoțit de o superba domnișoara. Împreună, aleg un colier de 50.000 de euro pentru ea. Fără ezitare, omul scoate carnetul de cecuri și îl completează cu suma respectivă. Vânzătorul era un pic încurcat, deoarece suma era considerabilă și era prima data când ii vedea pe cei doi.
- Am sentimentul ca va gândiți in sinea dumneavoastră dacă cecul
are acoperire sau nu.
- Hmmm, pai..., da...
- Astăzi e sâmbătă și banca mea este închisă dar iată cum propun să facem: eu va las cecul completat, iar bijuteria rămâne la dumneavoastră in magazin. Luni va duceți la bancă, încasați cecul și apoi trimiteți colierul prin curier domnișoarei, zise omul în timp ce se sorbea din ochi cu tânăra.

Bijutierul, satisfăcut de aceasta propunere, acceptă. Când se duce luni la banca, însă, stupoare: cecul nu avea acoperire. Bijutierul ii telefonează clientului, care ii spune:
- Dar nu este nimic grav! Pe dumneavoastră nu v-a costat nimic, iar eu am petrecut gratuit o noapte sălbatică cu domnișoara.
Va mulțumesc pentru colaborare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu